مصاحبه اختصاصي خانه پينگ پنگ ايران با سعيد رحيمي زاده
سايت هیات پینگ پنگ بروجردwww.ppborujerd.Com
اخبار و رويدادهاي تنيس روي ميز بروجرد و ايران
آخرين مطالب سايت

سعید رحیمی زاده

غایب بزرگ مسابقات پینگ پنگ کشوری در بروجرد

 
در راستاي اهداف خانه پينگ پنگ ايران و تجليل از قهرمانان و پيشكسوتان رشته تنيس روي ميز كه عمر خود و مويي در آن سپيد كرده اند بر آن شديم با چهره محبوب  و مربي پينگ پنگ بروجرد با آقای سعید رحیمی زاده که بی شک در زمان حضورش در هیات تنیس روی میز شهرستان بروجرد یکی از بهترین مربیان و زحمتکش ترین و با اخلاق ترین افرادی که سالها با وجود کمبودها و بی مهری و کم لطفی به این بزرگ تنیس روی میز شد بدون هیچ ادعایی خدمات و شاگردان زیادی به جامعه تنیس روی میز ارائه نموده صحبتي داشته باشيم،به همین خاطر برای ارج نهادن به خدمات این مربی برجسته و اخلاق مدار مصاحبه ای با ایشان انجام داده ایم و می توان با جرات اذعان نمود که آقا سعید از غایبان بزرگ برای هدایت تیم های بروجردی در مسابقات کشوری (نونهالان،نوجوانان) و (جوانان، امید) کشور بود که ماه پیش در این شهر برگزار شد.
آقای رحیمی زاده لطفا خودتان را معرفی کنید؟ سعید رحیمی زاده هستم،متولد 1348 شهرستان بروجرد متاهل دارای یک فرزند می باشم.
در چه سالی با ورزش پینگ پنگ آشنا شدید؟ در سال 1365 مشغول به فعالیت شدم و مربیانم آقایان استاد خسرو مایلی و احمد تقوامنش بودند.
آقای رحیمی زاده لطفا چند تن از شاگردانت و مسابقات کشوری که رفته اید را بگویید؟ مهدی پریسایی،مهدی زند ناصری، سعید رشنه ای، امین لوارستانی، فرامرز رجایی،مهدی صدیق و مرتضی افتخاریان......... و تقریبا در بیش از 10 مسابقه کشوری به عنوان مربی حضور داشته ام.
دلیل رفتن شما از بروجرد را بگویید؟ خودتان بهتر می دانید که خرج و مخارج امروزی چه مشکلاتی را برای هر خانواده ای بوجود می آورد،در آن سالها که بنده در بروجرد افتخار داشتم حدود 20 سال مربي باشم بدون هيچ گونه حقوق و مزايايي و فقط به خاطر عشق و علاقه زياد خود مشغول به امرمقدس تعليم و تربيت بودم ولي به دلايل اقتصادي كه متاسفانه هيچ گونه كمكي از طرف تربيت بدني و هيات و تبعيضات استان انجام نگرفت، مجبور شدم شهر و كاشانه و ديار خود را ترك و به تهران نقل مكان كنم.
در حال حاضر از فعاليتتان بگوييد؟ الحمدلله الان در شركتي مشغول به كار مي باشم و بعد از ظهرها به امر مربيگري در تهران مشغول و تا آنجا كه توانسته ام  تمام توانم را براي پرورش بازيكنان نوجوان وجوان انجام دادم و دو كلاس عمومي مربيگري يكي در ميدان قيام و ديگري در سازمان حج و زيارت دارم. كلاسهاي خصوصي متعددي را اداره مي كنم.
بفرماييد چه آرزويي براي تنيس روي ميز داريد؟ آرزويم اين است كه پينگ پپنگ شهر و استان بتواند جايگاه واقعي خود را دركشور به دست آورد و بتوانم دست يك بازيكن را بگيرم و كاري برايش در اين زمينه انجام دهم.

در پايان اگر صحبتي داريد بفرماييد؟ ضمن تشكر و قدرداني از شما و تمامي كساني كه در طول اين مدت برايم زحمت كشيدند چه آقاي حاج عليرضا گودرزي و جناب سرهنگ تقوي به عنوان رئيس هيات وقت و تشكر ويژه اي از مربيان خودم استاد ارجمند جناب خسرو مايلي و آقاي احمد تقوامنش دارم.

 خانه پينگ پنگ ايران براي آقاي رحيمي زاده كه بي شك در امر مربيگري يكي از مفاخر بروجرد مي باشد، آرزوي موفقيت و سربلندي را دارد و اميدوار است كه مسئولين استان قدر اين گنجينه با ارزش را  بدانند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







آمار سايت:

بازدید امروز : 5
بازدید کل : 72172
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1