سايت هیات پینگ پنگ بروجردwww.ppborujerd.Com
اخبار و رويدادهاي تنيس روي ميز بروجرد و ايران
آخرين مطالب سايت
روز خبرنگار مبارك
 
 
 
 
 
 
 
17 مرداد هر سال بهانه ای است تا با تبریکی مختصر، به جامعه خبری کشورمان خدا قوت و دست مریزاد بگوییم. این بهانه را گرامی می دارم و برای همه تلاش گران عرصه خبر و اطلاع رسانی بويژه جناب آقاي فرهاد داودوندي عزيز كه با تلاش وهمت شبانه روزي براي ورزش بروجرد با  تمام وجود كمك وياري مي رساند، آرزوي بهروزی و موفقیت از دادار بي همتا خواستاريم.
 

 
(هيات تنيس روي ميز شهرستان بروجرد)

اطلاعيه

 مسابقات تنيس روي ميز جام رمضان( جايزه بزرگ)

يكدوره مسابقات تنيس روي ميز به مناسبت ماه مبارك رمضان به صورت تيمي و انفرادي در غالب ادراجات و شركتها وبازيكنان هيات برگزار ميگردد، لذا خواهشمنديم ارگانهايي كه قصد شركت در جايزه بزرگ رمضان را دارند حداكثر نفرات خود را تا تاريخ 20/5/91 به آقاي بابك فتاحي دبير هيات پينگ پنگ شهرستان بروجرد(09163658219)اعلام نمايند.

شرايط مسابقات:

1-      تعداد نفرات هرتيم حداقل3 نفر و حداكثر4 نفر.

2-      داشتن كارت بيمه ورزشي الزامي مي باشد.

3-   هزينه ورودي هر تيم 500000 ريال است.

4-      قرعه كشي مسابقات راس ساعت 18روز 22/5/91 در سالن پينگ پنگ زنده ياد رضا كاروان واقع در خيابان فرمانداري سابق و روبروي مركز دژبان شهرستان بروجرد انجام مي گردد.

 

(در پايان به تيم ها ونفرات برتر اول تا سوم مشترك از سوي هيات پينگ پنگ به رسم ياد بود حكم وكاپ و مدال ورزشي و جوايز اهداء مي گردد)

(روابط عمومي هيات پينگ پنگ شهرستان بروجرد)

پيام تبريك

جناب آقاي بابك فتاحي

ملي پوش ارزنده بروجردي

خدا را شاكر وسپاسگزاريم كه دستان پر توانتان يكبار ديگر براي سومين سال متوالي قهرماني را در مسابقات تنيس روي ميز پيوند اعضاء كشور كسب  و شادي را در ميان دوستدارانتان به ارمغان آورده است، لذا بر خود واجب مي دانيم اين موفقيت بزرگ را به شما و خانواده محترمتان و جامعه ورزشي بروجرد تبريك گفته و از دادار بي همتا پيروزيهاي ارزشمند شما را در مسابقات آتي جهاني آفريقاي جنوبي و اروپايي كرواسي خواستار و اميدواريم در كليه مراحل زندگي سر بلند و كوشا باشيد.

(هيات تنيس روي ميز شهرستان بروجرد)



آمار سايت:

بازدید امروز : 1
بازدید کل : 72166
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1