مصاحبه خانه پينگ پنگ ايران با هوشنگ فلاح كردي
سايت هیات پینگ پنگ بروجردwww.ppborujerd.Com
اخبار و رويدادهاي تنيس روي ميز بروجرد و ايران
آخرين مطالب سايت

هوشنگ فلاح كردي پيشكسوت پينگ پنگ بروجرد

در راستاي اهداف خانه پينگ پنگ ايران و تجليل از قهرمانان و پيشكسوتان رشته تنيس روي ميز كه عمر خود و مويي در آن سپيد كرده اند بر آن شديم با چهره محبوب  و پيشكسوت پينگ پنگ بروجرد كه مطمئنا تمامي عزيزاني كه در استان لرستان با اين رشته آشنا هستند اين مرد دوست داشتني را با صداقت و صفات نيك ياد مي كنند با قهرمان پيشكسوتان بروجرد و استان لرستان هوشنگ فلاح كردي گفتگويي داشته باشيم.

آقاي فلاح كردي خودتان را بيشتر معرفي كنيد؟ من هوشنگ فلاح كردي متولد 1320 شهرستان بروجرد متخصص مكانيك هواپيماي 5_F و بازنشسته نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران هستم.

نحوه آشناييتان با ورزش تنيس روي ميز چگونه بوده است؟ در سال 1342 وارد خدمت نيروي هوايي در دزفول شدم و در آنجا با ورزش جذاب و زيباي پينگ پنگ آشنا شده و بعد از چندين قهرماني در پايگاه ،افسر ورزش و مربي پينگ پنگ دزفول شدم.

فعاليت شما در پينگ پنگ بروجرد به چه شكلي بوده است؟ در سال 1371 به افتخار بازنشستگي نائل شدم وبه زادگاهم بروجرد آمدم و بعد از جويا شدن جايگاه پينگ پنگ و شناخت مربي ارزشمند آقاي خسرو مايلي كه  رئيس  كميته مربيان استان لرستان بودند و بازيكنان و مربيان ديگري مثل آقاي سعيد رحيمي زاده سبب افتخار اينجانب  به خاطر اين همه استعداد و قهرمان در بروجرد بود، در آن دوران يك قطب پينگ پنگ ايران بروجرد و استان لرستان بود.  باعث اين موفقيت مربيگري توانمند و عالي خسرو مايلي و رييس هيات  قوي وبا برنامه اي همچون آقاي حاج عليرضا گودرزي كه دادستان وقت استان لرستان بودند اين توانايي را به پينگ پنگ بروجرد داده بود، كه بنده افتخار داشتم  در آن مجموعه بسيار خوب مربي تايم كارمندان و پيشكسوتان باشم.

چه مقامهايي تا كنون بدست آورده ايد؟ همواره در رده سني پيشكسوتان در بروجرد و استان داراي مقام بوده ام و اكثر مسابقات كشوري پيشكسوتان را شركت نموده ام. مقام اول كشوري در نيروهاي مسلح ، مقام نايب قهرماني كشوري نيروهاي مسلح ، مقام سوم نيروهاي انتظامي ، پنج بار مقام قهرماني تيمي در مسابقات بروجرد و چندين مقام قهرماني پيشكسوتان استان لرستان و افتخار دارم كه تقدير نامه از فرماندهي نيروي هوايي و مدير كل تربيت بدني استان لرستان و شهرستان بروجرد دريافت نموده ام.

در پايان اگر  صحبتي داريد بفرماييد؟ ضمن تشكر از شما اميدوارم كه مسئولين بتوانند با برنامه ريزي دقيق و خوب و بهره از پيشكسوتان و تمامي عزيزاني كه در اين راه عمري را سپري كرده اند جهت رشد و شكوفايي اين ورزش براي جذب استعدادهاي بالقوه نونهالان و نوجوانان استفاده نمايند ، همچنين با توجه به اينكه در روزهاي آينده مسابقات كشوري در بروجرد برگزار خواهد شد و آقاي خسرو مايلي مربي ارزشمند بين المللي و افتخار پينگ پنگ بروجرد در ايران با تيم قزوين خواهند آمد بتوانيم با يك برنامه ريزي با اهل فن و اهالي پينگ پنگ و مسئولين گامي جهت بهتر شدن و برگشتن اين ورزش به افتخارات سالهاي گذشته خود برداريم.

(اميدواريم مسئولين ارزش وتلاش اين عزيزان پيشكسوت و خاك خورده ورزش را بدانند)

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







آمار سايت:

بازدید امروز : 2
بازدید کل : 72169
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1