اهداء جام نايب قهرماني كشور و صعود به سوپر ليگ ايران تيم (جوانان،اميد) به اداره ورزش و جوانان بروجرد
سايت هیات پینگ پنگ بروجردwww.ppborujerd.Com
اخبار و رويدادهاي تنيس روي ميز بروجرد و ايران
آخرين مطالب سايت

اهداء جام نايب قهرماني كشور و صعود به سوپر ليگ ايران تيم (جوانان،اميد) به اداره ورزش و جوانان بروجرد

به گزارش روابط  عمومي هيات پينگ پنگ شهرستان روز يك شنبه27/1/91 آقاي داود ساريخاني ريئس هيات و آقاي محمد ناصر قاسمي از اعضاي هيات طي مراسمي كه در دفتر مدير ورزش و جوانان شهرستان بروجرد جناب آقاي محمود ترابي برگزار شد،كاپ  نايب قهرماني كشور  و جواز صعود به سوپر ليگ ايران تيم جوانان و اميد كه با اسپانسري تربيت بدني بروجرد شركت كرده بود به آقاي محمود ترابي اهداء گرديد.

همچنين در اين مراسم آقاي ساريخاني گزارشي از روند برگزاري مسابقات در بروجرد و فعاليت هيات در سال 90 واين موفقيت بزرگ را كه در تاريخ شهرستان واستان لرستان كم نظير بوده است به اختصار توضيحاتي ارائه نمود.

در پايان آقاي ترابي ضمن تقدير و تشكر از هيات پينگ پنگ بويژه از آقاي ساريخاني اين دستاورد بزرگ را تبريك گفت و با توجه به فعاليت چشمگير هيات،در خصوص حمايت و تخصيص بودجه در سال 91 به پينگ پنگ بروجرد وعده هايي را بيان نمودند.

(لازم به ذكر است مسابقات ليگ قهرماني كشور نونهالان-نوجوانان و جوانان- اميد كه اسفند ماه در بروجرد برگزارشد تيم هاي بروجردي براي نخستين بار در كارنامه پينگ پنگ لرستان توانستند 2 مقام نائب قهرماني و 2سهميه از 4 سهميه سوپر ليگ كشوري را كسب كند)


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







آمار سايت:

بازدید امروز : 1
بازدید کل : 72168
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1