استاد بزرگ آقاي خسرو مايلي چهره ماندگار پينگ پنگ كشور و پدر و شناسنامه تنيس روي ميز استان لرستان
سايت هیات پینگ پنگ بروجردwww.ppborujerd.Com
اخبار و رويدادهاي تنيس روي ميز بروجرد و ايران
آخرين مطالب سايت

استاد بزرگ آقاي خسرو مايلي چهره ماندگار پينگ پنگ كشور و پدر و شناسنامه تنيس روي ميز استان لرستان

بیوگرافی و كارنامه ورزشي استاد گرانقدر خسرو مایلی مربی بروجردي ارزشمند بین المللی ITTF و مدرس فدراسیون تنیس روی میز ایران

اول از هر چیز باید اذعان نمايیم که از استاد خسرو مایلی گفتن كاري بسيار سخت و مشكل است و زبان قادر به وصف كمالات ايشان در پينگ پنگ نيست. 
زیرا استاد مایلی یکی ار مربیان ومدرسين ارزنده و عاشق تنیس روی میز کشور است و دلسوخته پينگ پنگ است . ايشان نه تنها در تنیس روی میز مربی ارزنده و موثر و از برجستگان کشور می باشد بلکه در مدیریت ورزشی و اخلاق حرف اول را میزند.استاد در طول 40 سال عمر ورزشي خود همواره از تاثير گذارترين مربيان روي شاگردانش بوده و استان لرستان هرگز افتخاراتش كه برگ زريني در كارنامه پينگ پنگش را كه با اين مربي بزرگ كسب كرده است فراموش نمي كند،و همچنين استان پر افتخار و قهرمان پرور قزوين كه استاد در كنار مربيان و اساتيد بزرگي كه در اين شهر وجود دارد اين استان را با ياري ومديريت مردي بزرگ و خستگي ناپذير جناب آقاي حاج داوود محمدي به قطب بزرگ تنيس روي ميز كشور رسانده اند. استاد از معدود مربيان كشور است كه 4 دوره كلاس مربيگري بين المللي را سپري كرده و بالاترين درجه مدرك مربيگري ITTF دارا مي باشد و سابقه 8 بار مقام قهرماني به عنوان سرمربي تيمهاي ايراني را در مسابقات بين المللي را دارد.
لذا هيات پينگ پنگ شهرستان بروجرد براي ارج نهادن به اين بزرگ تنيس روي ميز ايران اقدام به انتشار بيو گرافي و كارنامه ورزشيشان را كرده است.

 

  عكس خسرو مايلي

 

 خسرو مایلی متولد ۱۳۳۹ شهرستان بروجرد و کارمند شهرداری قزوین میباشم.

در سال 1354 با رشته ورزشی پینگ پنگ آشنا شده و مشغول به فعالیت گردیدم. در دوران بازیگری همواره از نفرات برتر استان و کشور بوده ام.  در سال 1360 از اولین مربیان استان و کشور به صورت کلاسیک وارد عرصه مقدس تعلیم و تربیت و مربیگری  و پایه گذار پینگ پنگ مدرن در استان لرستان شدم.
در این میان ، با وجود جنگ تحمیلی و بمباران شدید بروجرد و شهرهای استان و نبود امکانات، با همت و یاری و تلاش آقای ولی الله فرخ نیا رئیس هیات وقت شهرستان توانستیم با پرورش بازیکنانی همچون اکبر بهمنی ، محسن افشار نادری، کورش روزبهانی ، محمد سیاسی، قاسم پورغفاری، سیامک غفاری، حجت حسینی، بابک فرخ نیا،احمد نجاتی ، بابک فتاحی، بهزاد بنک دار،احمد تقوا منش،محمود تقوامنش, جمشید میرزایی، حسین ضیایی، فرامرز رجایی و در سالهای بعد مهدی پریسایی و مهدی زندناصری و افراد دیگری که هرکدام به نحوی سهم بزرگی در این مهم داشته اند و فدراسیون باید ارزش و تلاش انها را ارج نهد و نگذارند به فراموشی سپرده شوند، تیم لرستان را به مقام قهرمانی کشور برسانیم ودر آن سالها استان لرستان همواره از مدعیان رده های پایه به شمار می رفت.
در طول این مدت همیشه در رنکینگ برتر کشور پنج یا شش بازیکن و در تیم منتخب ایران یک یا دو بازیکن از استان لرستان بوده و همواره از سوی ريئس فدراسیون های گذشته آقایان مرحوم آرمند ،صفوی زاده، مجدآرا و شهنازی به عنوان یکی از مربیان برتر کشور تقدیر گردیدم.. 
می توان با جرات اذعان کرد که دهه 60 تا 70عصر طلایی و رویایی برای پینگ پنگ استان لرستان بوده است. همچنین جناب آقای علیرضا گودرزی مشوق بنده سهم بزرگ و عمده ای در موفقیت و سپری کردن مدارج عالی مربیگری برای اینجانب ایفا کرده است .پینگ پنگ بروجرد مدیون زحمات ایشان در زمان تصدی گری به عنوان ریئس هیات می باشد و تشکر ویژه ای از ایشان می نمایم. امیدوارم و صمیمانه آرزو دارم که آقای دکتر اسدبیگی ریاست محترم هیات تنیس روی میز استان بتواند با پشتکار و تلاش صاد قانه که انجام می دهند این رشته ورزشی را به جایگاه واقعی خود برگردانند.
در سال ۱۳۸۰ با توجه به علاقه و عشق خود به این رشته ورزشی به شهرستان قزوین که همواره یکی از قطب های بزرگ پینگ پنگ کشور بوده به خانه بین المللی پینگ پنگ این شهر رفتم. با بودن جناب آقای داوود محمدی در راس هرم این استان و مدیریت عالی و عشق ایشان به این رشته ورزشی و با همکاری مربیان خوب و تراز اول کشورکه در قزوین می باشند،توانستیم این استان را در اوج نگه داریم که این بزرگترین افتخار ورزشی اینجانب می باشد.
در این ۴ دهه عمر ورزشی و فعالیت در این رشته با یاری خداوند کلیه مدارک عالیه تنیس روی میز و از معدود کسانی در کشور می باشم که در بیش از ۲۰ کلاس مربیگری و توجیهی و ۴ دوره کلاس مربیگری بین المللی و تکمیل دوره تربيت مدرسی را سپری کرده ام.
همچنین افتخار دارم که بیش از۲۰۰ مسابقه رسمی اعم از داخلی و خارجی به عنوان مربی حضور داشته باشم که در این میان بیش از ۳۰مقام کشور ی و بین اللملی به عنوان مربی کسب و بر روی سکو رفته ام..
در این ۴۰ سال به طور میانگین تقریبا روزی ۴ یا ۵ ساعت در سالن برای تمرین دادن بدون کوچکترین چشمداشتی حضور داشته ام و خدا خود بهتر میداند که عمر و زندگیم را برای آن گذاشته ام، خانواده بنده نیز از این رشته غافل نبودند و میتوان آنرا خانواده پینگ پنگ نامید که دارای ۳ دختر می باشم. ۲ دخترم در رده های سنی گوناگون دارای مقام در کشور می باشند. خواهر زاده ام مهدی صدیق از داوران و مربیان جوان و آینده دار می باشد.
 مهمترین عناوین قهرمانی استاد :

- ۷هفت بار مقام قهرمانی نوجوانان و جوانان در تورنمنتها و مسابقات بین اللملی به عنوان سرمربی تیم های ایرانی .

- نایب قهرمانی نوجوانان در مسابقات بین المللی کشور آذربایجان.

- قهرمانی نوجوانان کشور با تیم استان لرستان.

- قهرمانی خردسالان کشور با تیم استان قزوین.

- قهرمانی کارگران کشور با تیم استان قزوین.

- نایب قهرمانی لیگ نونهالان و نوجوانان کشور.

- نایب قهرمانی لیگ جوانان وامید کشور.

- مقام سوم نوجوانان کشور با تیم استان لرستان.

- و مقامهای نایب قهرمانی و سوم کشوری با رده های سنی مختلف همراه با تیم هاي استان قزوین و لرستان…….

 دوره های مربیگري استاد:
 گذراندن دوره مربیگری درجه ۳ سال ۱۳۶۰ (زیر نظر زنده یاد مرحوم آرمند).

- گذراندن دوره مربیگری درجه۲ سال ۱۳۶۳ زیر نظر مربیان چینی همراه با آقای پسران.

- گذراندن دوره مربیگری کمیته جهانی ملی المپیک سال ۱۳۶۶ زیر نظر آقای واسلی مجارستانی مدرس فدراسیون جهانی ITTF و سرمربی تیم ملی مجارستان.

- گذراندن دوره مربیگری درجه ۱٫

- گذراندن دوره مربیگری بین المللی پيشرفته سال 2000 زیر نظر آقای پیتر هرست مدرس فدراسیون جهانی تنیس روی میز ITTF از کشور انگلستان.

- دارای مدرک و گواهی دوره بین المللی مربیگری با درجه بالای فدراسیون جهانی تنیس روی میز درسال ۲۰۰۵ بامدرسی آقای رومن پله شه مدرس فدراسیون جهانی تنیس روی میز ITTF از کشور کرواسی.

ITTF HIGH PERFORMANCE COACHING COURSE ( FEBRUARY 2005 ).

- گذراندن دوره تکمیلی مدرسی فدراسیون تنیس روی میز.

- گذراندن دوره مربیگری كارگاه آموزشي بین المللی تمرین ملی پوشان زیر نظر اوایلرآلمانی مدرس فدراسیون جهانی تنیس روی میز ITTFوسرمربی تیم ملی آلمان.

- شرکت در بیش از ۱۰ کلاس مربیگری توجیهی و روانشناسی واصول تغذیه.

پژوهش و تحقیق و مقالات مربیگری:

- تالیف مقاله برتر تحقیق استعداد یابی مربیگری پینگ پنگ ایران ۱۳۸۲٫

- تالیف مقاله برتر راکت گیری تنیس روی میزسمینار مدرسان کشور ۱۳۸۵٫

- ارائه مقاله جامعه شناس ورزشی و فواید آن انجمن جامعه شناسی ایران.

- مقاله آسیب شناسی و مدیریت ورزشی در تنیس روی میز

-تاليف جزوه مربيگري درجه 3و2 ودوره توجيهي.

 مدرس کلاسهای مربیگری:

- مدرس مربیگری فدراسیون تنیس روی میز در استانهای قزوین، زنجان، همدان واستان تهران…..

- اولین مدرس ومدیر دروس دوره مربیگری فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضاء ایران.

- اولین مسئول کمیته فنی فدراسیون در مسابقات رنکینگ نوجوانان کشور ۱۳۶۴

- مسئول کمیته مربیان استان لرستان در دهه ۶۰ و.۷۰

- تقدیر از سوی فدراسیون های گذشته آقایان مرحوم آرمند ، صفوی زاده ،مجدآرا و شهنازی به عنوان یکی از مربیان برتر کشور.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







آمار سايت:

بازدید امروز : 8
بازدید کل : 72175
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1