مصاحبه اختصاصي خانه پينگ پنگ ايران با مرتضي افتخاريان
سايت هیات پینگ پنگ بروجردwww.ppborujerd.Com
اخبار و رويدادهاي تنيس روي ميز بروجرد و ايران
آخرين مطالب سايت

مهندس مرتضي افتخاريان

مربي ارزنده بين المللي سطح يك پينگ پنگ كشور

  
  در راستاي اهداف خانه پينگ پنگ ايران و تجليل از قهرمانان و پيشكسوتان رشته تنيس روي ميز با مهندس مرتضي افتخاريان از مربيان جوان وتحصيلكرده و محجوب شهرستان بروجرد كه تمامي كساني كه با پينگ پنگ استان لرستان آشنا مي باشند از او به عنوان فردي با شخصيت و توان مديريتي بالا و داراي منش پهلواني ياد مي كنند مصاحبه اي داشته باشيم.مهندس افتخاريان از افرادي مي باشد كه همواره در دوران بازيگري و مربيگري خدمات غير قابل انكاري براي بروجرد و استان لرستان به ارمغان آورده و ايشان از معدود مربيان بين المللي(سطح يك) بروجرد و استان هستند كه مشغول به فعاليت مي باشند و مي توان با جرات اذعان كرد آقاي افتخاريان تنها مربي متخصص پينگ پنگ در امور جانبازان و معلولين استان لرستان است كه اين تيم زير نظر ايشان مقام هاي متعددي در كشور كسب كرده است.
آقاي افتخاريان لطفا خودتان را معرفي كنيد؟ مرتضي افتخاريان متولد 1352 شهرستان بروجرد و كارشناس رسمي دادگستري هستم.
آشناييتان با رشته ورزشي تنيس روي ميز در چه سالي و چگونه بوده؟ در سال 1364و به وسيله معلم ورزش بود
تا كنون چه مقام هايي بدست آورديد؟ در دوران نوجواني و جواني در مسابقات قهرماني استان و كشوري شركت داشتم وعناويني را بدست آورده ام و در دوران تحصيل در دانشگاه مقام نائب قهرماني كشور و در زمان خدمت مقدس سربازي مقام قهرماني نيروي هوايي و مقام قهرماني در سطح ارتش جمهوري اسلامي و نيروي مسلح كسب نمودم و همچنين عناوين زيادي در مسابقات مختلف بروجرد و استان را گرفته ام.
فعاليت مربيگري شما چگونه بوده است؟ پس ازكسب مدارك مربيگري داخلي موفق به اخذ مدرك مربيگري سطح يك بين المللي در تهران زير نظر مدرس آلماني و آرژانتيني شدم و در مدت ده سال مربيگري، تخصص خود را بيشتر در تمرين جانبازان و معلولين گذاشتم و با تيم استان لرستان حائز عناوين قهرماني تيمي و انفرادي شديم. به ويژه كسب مقام سومي مسابقات باشگاهي ليگ كشور جانبازان و معلولين.
لطفا چند تن از شاگردان خود را نام ببريد؟  مرتضي ياراحمدي، تيمور پيردايه، محمد حسين زاده، آرش افتخاريان، داود فرخي و.... ديگر عزيزاني كه استعدادهاي بالقوه اي در وجودشان مي باشد.
آيا صحيتي با مسئولين داريد؟ در اينجا جا دارد انتقادي از فدراسيون جانبازان ومعلولين ايران نمايم كه نزديك به سه سال است هيچگونه مسابقه قهرماني كشور در اين رده برگزار نكرده اند و چون خوب مي دانيم رقابت ميزان توانايي هر فرد است. اين امكان براي تيم بسيار خوب و آماده جانبازان و معلولين بروجرد و استان مهيا نشده است كه بتواند توانايي هاي خود را در سطح كشور ثابت كند.همچنين با توجه به اينكه پينگ پنگ ورزشي پر هزينه مي باشد و نياز به حمايت اسپانسر مي باشد.اداره امور ورزش و جوانان بايد از اشخاصي در هيات قرار دهد كه توانايي جذب و حمايت شركتهاي دولتي و خصوصي را جهت تشكيل تيم هاي پايه و تجهيز آن و برپايي مسابقات و اردوهاي منطقه اي و قهرماني كشور را داشته باشند.
آقاي افتخاريان در سال جديد آرزوي ورزشي شما چيست؟ قبل از هر چيز بايد بگويم سالي كه گذشت سالي پربار براي پينگ پنگ بروجرد بود زيرا توانستيم با كمك بي شائبه استاد گرانقدر  خسرو مايلي دو مقام نايب قهرماني كشور و دو سهميه سوپر ليگ ايران را در رده هاي پايه كسب كنيم كه اين افتخاري بي شك بزرگ در كارنامه تنيس روي ميز بروجرد و لرستان مي باشد. آرزو دارم كه در سال جديد با برنامه ريزي و پشتكار تمام خانواده پينگ پنگ بروجرد به اين روند صعودي ادامه دهيم و پينگ پنگ بروجرد را همچون گذشته به جايگاه واقعي اش برگردانيم.
در پايان اگر صحنتي داريد بفرماييد؟ ضمن تشكر از خانه پينگ پنگ ايران كه اين وقت را در اختيار من قرار دادند و جناب آقاي عليرضا گودرزي رئيس هيات وقت و جناب آقاي داود ساريخاني رئيس هيات پر تلاش اين شهرستان قدرداني كرده و تشكر و سپاسگزاري ويژه اي از استاد ارجمند جناب آقاي خسرو مايلي مربي و مدرس ارزشمند بين المللي و مربي تيم هاي پايه ايران كه با رهنمودها و ارشادات خود همواره مشوق بنده بوده دارم و آرزوي موفقيت وسلامتي براي ايشان از خداوند منان مي كنم.

خانه پينگ پنگ ايران براي مهندس مرتضي افتخاريان كه از مربيان خوب و فهيم كشورند آرزوي سلامتي را در سال جديد دارد و اميدوار است كه ايشان همواره در امر مقدس تعليم و تربيت موفق و كوشا باشد.

..


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







آمار سايت:

بازدید امروز : 2
بازدید کل : 72169
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1